Семечка ты крашенная!

В РФ полицейские нашли подпольный цех, где окрашивались и фасовались для дальнейшей продажи под марками известных производителей семена масличных культур, или попросту — семечки.

Зачем окрашивали? Всё дело в том, что семена, с которыми работали правонарушители, предназначались изначально для посева.

А такого рода сырьё обрабатывается на заводах–изготовителях специальными органическими составами, придающими семечкам различные необычные оттенки — от фиолетового до жёлтого.

Дабы не смущать покупателей своей туфты не только плохим качеством продукта, но и его многоцветностью, предприимчивые контрафактники красили их в жидкой краске чёрным цветом, фасовали в узнаваемые упаковки и отправляли на продажу.

Иркмаан Шевчук


Що там деолігархізація, хлопці? Вирує?

Victor Tregubov: А от і відповідь Інституту масової інформації щодо того, чиї медіа проігнорували Pandora Papers. Коломойський та Ахметов.

ІМІ: У новому розслідуванні «Слідства.Iнфо» йдеться про те, що новий витік з 14 фірм, які реєстрували та обслуговували офшорні компанії, частково підтвердив схему переказу коштів від структур олігарха Ігоря Коломойського на офшорні фірми Володимира Зеленського та його соратників.

ІМІ проаналізував хто з провідних українських онлайн-медіа висвітлив це розслідування, а хто його проігнорував.

Зокрема, про розслідування «Слідства.Інфо» написали:

Суспільне, «Дзеркало тижня», УП, НВ, Радіо Свобода, «Обозреватель», «Гордон», Громадське, «Цензор», «Бабель», «Букви», «Ліга», «Еспресо», УНН, «Інтерфакс-Україна», 24 канал. Крім цього, «Кореспондент» переставив новину з DW, де згадано Зеленського серед інших світових лідерів, але без деталей про ПриватБанк і Коломойського.

Не згадали про Зеленського в контексті розслідування або взагалі не написали про нього:

ТСН, «Сегодня», УНІАН, Укрінформ та РБК-Україна. Водночас РБК-Україна написало про розслідування тільки в контексті фігурантів з інших країн. Наприклад:

УНІАН та Укрінформ розмістили тільки новину з реакцією на розслідування, зокрема від радника керівника ОП Михайла Подоляка.

Відсутність згадок про дослідження на сайтах «Сегодня», ТСН та УНІАН може бути пов’язана з редполітикою медіавласників. Нагадуємо, видання «Сегодня» належить ТОВ «Сегодня Мультимедіа» і входить до складу медіахолдингу «Медіа Група Україна», який належить Ренату Ахметову. До речі, сам Ахметов теж став фігурантом цього дослідження. Видання ТСН та УНІАН належать до холдингу «1+1 медіа», який пов’язують з олігархом Ігорем Коломойським.


Вот бывает думаешь «Панорама.паб», а нет

Об этом сообщил замминистра промышленности и торговли РФ Василий Шпак.

«Прибор не имеет аналогов в мире. Полторы недели назад он получил регудостоверение как медицинское изделие. Он своим излучением, абсолютно безвредным для человека, в пять раз менее мощным, чем излучение от ваших смартфонов, в течение 15 минут работы обеспечивает человеку в течение суток защиту от заражения коронавирусной инфекцией», — сказал Шпак в понедельник на форуме «Микроэлектроника 2021».


Новости Беларуси

«В каких семьях воспитывались эти люди? Я считаю, мы слишком мягко поступаем с ними и им подобными. Почему-то они действуют вне рамок закона, а мы стараемся все делать по закону. По закону с ними беседовать, по закону убеждать, по закону их уговаривать. А надо, как Путин сказал, мочить в сортире всех: за одного 20, 100… Чтобы не было неповадно никому. Может грубо, но искренне», – сказал бывший глава Генштаба Белоконев.

Alex Noinets: Новини з Білорусі цікаві тим, що це новини з майбутнього. Це новини з України через три роки.