Чайна Фейкньюз

«Мій Сіньцзян: зупинемо тиранію фейків» — саме з такою назвою у китайському державному ЗМІ CGTN стаття французької журналістки Лорен Бомон.

«Не всьо так однозначно» пише пані Бомон, «я сама одєсітка… ой, вибачте — «я сама сім років в Китаї, в провінції Синцзян і ніякого геноциду уйгурів там не відбувається».

Пані Бомон обурило, що коварний Захід бомбардує Китай фейками про начебто концтабори і геноцид уйгурського етноса.
Обурення пані Бомон можна зрозуміти, адже гірше всього в її ситуації не «фейки проти Китаю», а той факт, що її не існує. А що може бути гірше за небуття?

Французька газета Le Monde з’ясувала, що ніякого «мільчіка в трусіках», еее, в сенсі «французької журналістки Лорен Бомон» не існує в природі.


«Коли китайське телебачення CGTN вигадує французького журналіста. Якась Лорен Бомон розробляє тези Пекіна про уйгурів та Тайвань у державних китайських ЗМІ.»

Ну що тут сказати? Фрацузській журналістці Бомон лишається тільки вийти заміж за іспанського диспетчера Карлоса.

З тг каналу @hardcons via Останній Капіталіст


Часи йдуть, УПячка не змінюється

А давайте разом подивимось, як українське онлайн-видання «Європейська правда» їбе козу. Згоден, видовище малоприємне, але, на жаль, хрестоматійне.

Перш ніж читати далі, напишіть, будь ласка, до яких висновків вас підводить заголовок. Що, судячи з нього, сталося?

А сталося от що. Один (1, римськими цифрами І, двійковим кодом 0001) член комісії на пресконференції сказав, що ЙОМУ ЗДАЄТЬСЯ, що Спутник – хороша вакцина. І що НА ЙОГО ДУМКУ, ЄС має далі по тексту. Це не заява офіційного Брюсселя, підкріплена даними клінічних досліджень, не сформований план дій, навіть не позиція окремо взятої країни.

Це лоббізм. Так він виглядає. Знайомтесь, журналісти Європравди. Навіть якщо весь університет слухати сракою, неможливо не побачити потужної невідповідности між заявленим і сказаним. І це не просто абстрактна маніпуляція. Це нахабна і вульгарна підтримка лобіювання російської вакцини в Україні. Це дуже точне і влучне формулювання, яке грає на поточних тривогах і больових точках українців. Це підтримка російської пропаганди зусиллями українських ЗМІ, бо точність висвітлення це добре, а сотні обурених коментарів – це трафік.

Остап Українець

P.S. а проблема в тому, що «журналісти» УП тупо перекладають на українську новини з російських ЗМІ. Де очікувано Sputnik-V гарна вакцина, AstraZeneka — погана вакцина, Путін всіх знову переграв, а в Україні нацисти.


Трошки про четверту владу

Знаєте, чому в Британії скандал з Меган Маркл? Бо Опра витягнула з Меган всю брудну білизну, до останніх всцяних трусів ображеної на всю Англію селебріті. Бо Опра – журналіст, а не підставка для мікрофона.

А знаєте, чому у нас провалена вакцинація і, скоріше за все буде третій вже локдаун? Тому що у нас немає четвертої влади.

Бо Степанов мав би не красуватися в телевізорі, а на кожному ефірі отримувати сцаною тряпкою по мордяці. Мав би кожен день відповідати на неприємні питання. Мав би зустрічати на цих ефірах родичів загиблих від вірусу. Мав би показувати реальні контракти з виробниками вакцин, а не брехати, що вони десь підписуються. І тоді, тільки тоді ми мали б шанс, що дармоїда, корупціонера, ідіота Степанова, міг би змінити фаховий міністр. Бо влада побачила б, що втрачає рейтинг і мусила б реагувати.

А поки у нас тут тепла ванна для міністра з просирання всього і президента, що його призначив, вакцини не буде. Зате буде смертність, локдаун, падіння економіки, безробіття, соціальна напруга.

Сергей Марченко


Як New York Times брехала про голод в Україні

Ми звикли до того, що останніми роками майже всі статті з лівим нахилом з’являються у рубриці «Opinion» видання New York Times.

З минулорічним звільненням Барі Вайс, у газеті не залишилося не те що авторів з правими поглядами, вигнали останнього центриста. Але не всі усвідомлюють, наскільки глибоке коріння у «лівого» кріну цього видання.

У березні 1933го року, британська Guardian стала одним з перших ЗМІ, чий кореспондент розповів про жахіття та масову загибель від голоду у СРСР.

У відповіть на це, у New York Times виходить жахлива стаття одного з кращих репртерів газети того часу, Уолтера Дюранті із заголовком «Росіяни голодні, але не вмирають з голоду».

У статті Уолтер пише що є лише «певний брак їжі у певних регіонах», який він пояснює «плутаниною у харчовій промисловості через колективізацію». Жодного злого умислу, просто певні складноші, плутанина.

Більше того, зірка американської журналістики у статті атакує Гарета Джонса, того самого, що першим розповів світові про Голодомор. Дюранті називає його недосвідченим юнаком з багатою уявою. Він пише що Джонс лише три тижні тинявся по українських селах де були «проблеми з їжею» і вигадав катастрофу масштабу країни. Це фактична неправда — Гарет Джонс був у СРСР тричі та бував у Києві та Ростові, також він постійно спілкувався з простими людьми, маючи Кембріджський рівень володіння російською.

Але для того часу це був володар Пулітцерівської премії Дюранті проти невідомого 27-річного журналіста Джонса.

Значна частина американського суспільства повірила журналісту New York Times.

Continue reading


За істєріку нє уплочено

ДБР заявляє, що Міністерство оборони минулого року закупило за 11 млн. гривень непридатні для використання апарати штучної вентиляції легень (ШВЛ) для військовослужбовців.

ДБР я в принципі не вірю і вірити не рекомендую, і сказати хотів про інше.

Розумієте, я фактично живу в інформаційному просторі. Соцмережі, новинарні сайти, моніторинги, радіо, телеканали, чутки та плітки про політику – це значна частина мого життя. Ноблес, як то кажуть, обліж.
І я розумію, що українському суспільству після весни 2019 року цілком може здатися, що зі звільненням «Свинарчуків» корупція в оборонці тупо скінчилася. Красти, мабуть, перестали повністю. Тиша у соцмережах, тиша у медіа. Новини про корупцію є – і їх багато. Але немає скандалу. Немає вуличних акцій протесту. Немає істерики телеведучих. Навіть у фейсбуці чомусь немає інформаційних хвиль. Просто тиша.

От чергова новина, яка пройде непомітно. Ну, апарати штучної вентиляції легень. Ну, для військових. Ну, під час війни. Ну, не працюють. Ну, 11 мільйонів. Ну, може хто й помер без цього апарату. Ну-ну.

Буде просто тиша. Як у палаті, де помер військовий.

Юрій Гудименко


Трендово

Національна рада Латвії з електронних ЗМІ (NEPLP) заборонила ретрансляцію телеканалу «Россия РТР» на території країни. Обмеження діятиме щонайменше упродовж року — починаючи з 15 лютого.

У рішенні регулятора йдеться, що його ухвалили через виявлення випадків, коли в ефірі російського телеканалу лунала мова ненависті, підбурювання до насильства та провокація до збройного конфлікту.

Як один із прикладів там наводять ток-шоу «60 хвилин»: ведуча Ольга Скабєєва під час одного з випусків назвала Україну терористичною країною, а експрезидента Петра Порошенка — терористом.

«Оцінюючи наратив програми загалом, можна зробити висновок, що вона образлива для українського народу. Враховуючи, що жоден із названих суб’єктів офіційно не був визнаний терористичним, а також зневажливе ставлення ведучої та учасників до українців, в шоу є ознаки розпалювання ненависті», — кажуть в NEPLP.

BBC